wonderful traveller

Saturday 6 April 2013

ALHAMDULILLAH...

assalamualaikum...anyeong-hanseyo!!!hari ini saya rasa hari yang paling mengembirakan sebab....
yang pertama, saya telah berjaya menjejakkan kaki ke salon rambut di Seksyen 7 ini (kena buat review nih) dan meminta stylist itu memotong rambut saya menjadi pendek (paras bawah telinga). akibat tidak tahan dengan cuaca panas yang amat sangat dan menyebabkan rambut selalu berpeluh, makanya ku hantar ke salon untuk dipotong...sebelum tak pernah pergi mana-mana salon sebab dalam family saya memang ada barber a.k.a abang saya...sampaikan mama pun minta jasa baik abang gak....huhuhu...

yang keduanya, saya mengucapkan tahniah kepada diri sendiri sebab bayaran balik ansuran ASUS saya ni sudah habis!!!yahuuuuuuuu!!!----bayar pada kak ngah je pun...hehehehe...mujurlah dia boleh percayakan pada adik dia yang sorang ni...haruslah sebab dah bekerja dan bergaji mesti;ah ada duit untuk membayar balik kan....hihihi...sebenarnya waktu saya membeli lappy ini saya bayar via installment dan kad kredit kak ngah (nak buat sendiri belum cukup syarat lagi) nak sangat lappy sendiri kan...lagipun mama yang memberi idea beli lappy sendiri...tidak perlu pinjam lappy abah...huk4....nasiblah labu...

yang ketiganya, kak ngah bagi green light kalau nak beli apa lagi guna installment boleh aja...cmni dialognye..
me: ngah, nah duit raya a.k.a hutang lappy dgn tayar kembara
kak ngah: yeay dapat duit raya!hehehe...
me: bln depan last kan...tggl tayar je
kak ngah: eh, lappy dah abis la bulan ni..!
me: eh, yeke???<muka tak percaya>
kak ngah: iye...dah abis la...haaa...
me: owh ye??hihihi...yuhuuuuuu!!! *muka bangga*..hmmmm....lepas ni boleh lah kalau nak beli lain plak..heeee
kak ngah: boleh..akak ko takde la kedekut sangat janji bayar bulan2..
me: *dah mula buat muka setan*

**hutang study tak gak settle...huk3...adoyai!!!

2 comments:

  1. wahhhh seronoknya beli lappy guna duit sendiri..huhu samalah kita...sippp sikit..ngeee

    ReplyDelete