wonderful traveller

Sunday 7 April 2013

Iris Spa & Salon---Esklusif untuk Muslimah

assalamualaikum...anyeong-hanseyo!!entry semalam saya ada mention pasal saya potong rambut di satu-satunya salon dan spa versi islamik (buat masa ni) kat Seksyen 7 kan..namanya diberi IrisSalonSpa (sila klik)  haaaa...nama bukan main, IRIS tu..kalau sesiapa kaki drama korea kompm teringat kat cerita Iris dan Iris 2....hihihihi (saya la tu)

service yang mereka provide termasuklah hair service, skin care service, massage, body scrub, body mask dan sauna..memang lengkap la...pakej pun ada mereka sediakan...harga yang diberikan pada saya amat berpatutan..untungnye semalam saya minta sevice hair cut tapi stylist itu siap bagi hair treatment...so total RM35...hihihi...dahlah orangnya lagi muda dari saya (mati-mati ingat dia lagi tua dari saya sebab muka matured) tak macam saya ni.....next year dah masuk 25 tapi muka+perangai macam budak-budak...heh.....

mereka juga promote membership lagi, siapa yang jadi member boleh dapat murah sedikit dari harga asal...bagus kan?kalau nak jadi member hanya bayar RM68 untuk setahun..(tapi kalau untuk seumur hidup lagi bagus!)hihihihi...jadi member pun belum dah sibuk nak minta bukan2...insyaALLAH, akan datang saya nak pergi sana lagi nak apply jadi member...heeee....

so, sesiapa yang tinggal berdekatan atau berhampiran ataupun tetiba TERlalu kat kawasan Seksyen 7 itu bolehlah datang singgah jenguk-menjenguk spa dan salon itu..seronok tau duduk situ...air-cond lagi..macam dalam rumah je...tempat lain ada cam gitu?hohoho..sekian.
~~Wassalam

**this picture credit to IrisSalonSpa









No comments:

Post a Comment